pondělí 22. října 2007

Narozeninovy vikend


19.10.Cim je toto datum pro mne dulezite...no prece, protoze jsem tohoto dne kazdy rok o rok starsi.Letos jsem to oslavila (snad to porad jeste muzu slavit:)) ojedinelym zpusobem.
V rijnu jsme se totiz koupala v mori.V patek rano jsme dostala od Bastiana a Brity dort a cely den jsme mohli delat,co jsem ja chtela..bylo to od nich moc mile. Vecer jsme zasli s prateli na klasickou vietnamskou veceri. Naobjednavali jsme nejake jidlo a s napetim ocekavali co nam prinesou..pak jsme se jednotlive talire pokouseli zpetne priradit k jidelnicku.Je tady zvykem,ze se objedna nekolik jidel,ta se daji doprostred a pak si kady hulkami nabira co se mu libi do male misticky.Je to super, nevyhoda je,ze jite dokud je neco na stole...a toho nebyva malo.
Na to, jak jsou mistni lide malinci,jsou schopni snist neuveritelne mnozstvi jidla..
No a pak jsme i s kytarou vyrazili na Sam Son beach (asi 180km od Hanoie). Uzasne misto..zname predevsim pro vietnamskou dovolenou. Ted je po sezone takze tam nebyla ani noha, natoz bila.Dali jsme si morske plody, vykoupali se..zacvicili tai chi na plazi a pote s kytarou zazpivali ceske a jine songy..no parada.Druhy den rano jsme si privstali abychom videli, jak rybari vyplouvaji na vodu. Cesta zpet byla ponekud komplikovanejsi,ale za to vyborna zkusenost, ktera opet nas opet zocelila.

Vedeli jsme,ze by odtud mel jet primy bus do Hanoie. Rano jsme zeptali(tady jak jinak nez vietnamsky) v jedne restauraci,odkud a kdy jede. Bude z toho vyborna historka v ustnim podani..ted je dulezite,ze do Hanoie jsme se dostali a to jeste tentyz den.:)

6 komentářů:

Tigran řekl(a)...

Evicka, vsetka najexotickejsie ti prajem ku narodkam. Az na choroby.
pa
Tigriku

Devenka Jarca řekl(a)...

Eviku, ja ti taky preji vse nejlepsi k narozeninam! Jsi odvazna mlada zena a ja ti z nepohodlne zidle v pokoji 315 preji, at se ti stale dari a at ten svuj zivotni styl neopoustis! Je malo lidi jako ty, proto si to i nadale raz hlavou treba i proti zdi a ukaz, ze jde zit "jinak"!!!

Blog se mi moc libi, to jsem ti psala uz driv, tenhle takovy zivejsi. Super!

Jdu pokracovat ve spanelstine, zitra mam hodinu. Z prace jsem dorazila pozde, tak to musim dohnat.
Pa Eviku! Jarka (devenka)

SIMCA řekl(a)...

Zdarec Evco,
tos Alles Gute k narozeninam!!! hlavne at se dari a at se setkate s dalsimi gleniky, uz se za vama chystaji!!!
Pokracuj co nejlip a snad se nekdy v unoru uvidime!!!

kacka najman řekl(a)...

Evicko, ja netusila, ze cvicis Tai-chi, ale kvituji to, kor pak na prazdne uzasne plazi a jeste k tomu na sve narozeniny.
uzivej si svuj pobyt narozeninove.
pa pa kacka
PS: jak se rekne vietnamsky: kdy nam jede autobus do Hanoie?:)

J+V řekl(a)...

Ahojky Evčo, dodatečně ti přejeme všechno nejlepší a hodně zdraví k narozeninám. Na srazu nám prostě někdo chyběl...Proto se už těšíme až přijedeš :-) Měj se krásně, užij si zbytek pobytu. Ahojky Janina a Vláďa

Unknown řekl(a)...

Ahoj Evčo, jsem právě u Šrámků, slavíme strejdovy narozeniny a vzpomínáme na tebe. Děkuji za pohled, moc mě potěšil a jsem velice ráda, že se ti tam daří dobře a že jseš spokojená. Tak ti přeju, aby jsi do konce pobytu měla takovou pohodu jakou máš teď. Moc tě pozdravuju a posílám ti moc pusinek:-) Babička