úterý 2. října 2007

Jizda na kole







Klasicka benzinka, auto tam uvidite malokdy:)







Mini restaurant:)

Mistni doprava si zaslouzi vice prostoru. Po kazde kdyz se vratim v bezpeci jsem naprosto vyrizena a mame si cely vecer co vykladat. Moje prvni cesta na kole byla samozrejme v desti s plastenkou, ktera mi padala do obliceje a jeste za tmy. Jela jsem si ke svadlene pro sve obleceni. Nakupy jsme vzdala, to me zbytecne bralo energii. Takze jsem vyrazila s celovkou na hlave..mrkla jsem do mapy, kam mam namireno a hura. Bohuzel velice brzy jsem se setkala s jednosmerkou tak jsem musela improvizovat. Samozrejem,ze mapa je z papiru..takze po dovu tydnech vypada skoro nepouzitelne. Vzdycky prsi, kdyz jedu nekde, kde to nezmam.
Tady se predpisy moc neresi. Napriklad odbocovani doprava na cervenou je v pohode a pokud zustanete na cervenou stat a jste prvni v rade tak riskujete, ze vas ze zadu neco prevalcuje. Nastesti aut tu moc neni a morotky kvuli hustote dopravy nejezdi vic jako 20km/h. Dulezite je plout v tom proudu. No takze jsem dorazila ke svadlene(ta ktera umi trochu anglicky tam nebyla). Cela natesena,ze si odvezu sve nove kosile jsem slusne pozdravila a rozhlizela, kde visi me kosile..K memu zdeseni na me vytahli obrovitanskou super maxi kosili, do ktere bych se na prvni pohled vlezla dvakrat.Stezi jsem zakryvala sve zdeseni a sla se prevleknout..no samozrejme, ze toto melo k me velikosti daleko. Nevim, jeslti mi chteli dat pocit, ze zase nejsem tak velika a ze muzu mit i ve Vietnamu neco, co mi je hodne velke. Nastesti jim to doslo, vzali kridu kreslili. Myslim,z e jsme se pochopili..s dalsimi vecmi to bylo to same..jak me merili, to nechapu. Abych to neprodluzovala tak pro velky uspech jsem tam byla behem tydne jeste trikrat..pak uz jsme na to nemela nervy, zaplatila a odjela. Byli moc moc mili, ale proste porad to neni ono. Nastesti jsme se tu seznamila s jednou ceskou, ktera vi, kam me ma zavest. Krome toho, ze tu znam ceskeho sladka a vim, kde se toci prave ceske pivo a delaji rizky, tak budu umet i nakupovat:)
Diky teto svadlenske zkusenosti jsem na kole jako dabel (samozrejme, ze jezdim opatrne a v zadnem pripade bez sluchatek v uchu)...ale i tak je to nekdy sila. Predstavit si to muzete tak, ze 50ucastniku silnicniho provozu neustale troubi. No a kdyz jich troubi tolik, tak to postrada smysl, protoze nevite, kdo na koho a proc a tim padem kdyby netroubili vubec,tak by alespon mne a Bastimu udelali velkou radost.
Priste Vam pisnu neco o systemu silnic a jake to je kdyz potrebuju neco sehnat!Ted budu mit hodinu Tai Chi, mela jsem stesti a hned jsem narazila na nejlepsiho mistra ve Vietnamu. Tak zatim ahoj a piste, piste..

1 komentář:

Katka Š. řekl(a)...

Ahoj Evi,
to je paráda, co děláš. Moc Ti fandím a držím pěstičky, ať vychází vše, tak jak má. Když jsi dala odkaz na spolužáky, hned jsem se musela kouknout. Čtu Tvé zážitky s napětím, úplně skoro jako nějakou detektivku. Také se mnohému přiučím. Moc Vám všem fandím. Mějde se móóóóóóóóóóóć hezky. pa