úterý 9. října 2007

Ten cas ale leti

Uz mam tretinu projektu za sebou, neuveritelne. V Hanoi uz jsem mesic, ale poznavat jsem si zacala teprve ted. S vecernim zivotem je to tu jine, protoze bary se zaviraji kolem 11hod. Jedine misto v cele trimilionove Hanoi, ktere je otevrene po 12hod. je plne zapadaku, kteri tu dlouhodbe ziji,vedi o nem a tak byva preplneno. Bary jsou zavrene, protoze to zakon zakazuje...to je jednoduche. Pokud ste za dobre s policistou, ktery ma na starosti vas revir, tak se to da za obalecku i domluvit. V patek jsme zasli do tzv. saloon 17. Super zazitek videt vietnamce v kovbojskem obleceni baru westernoveho stylu a poslouchat zivou muziku. (Madonna v asijskem podani).Jako vsude jinde byl i u tu dvojnasobny pocet cisnic na pocet stolu. Tato umela zamestnanost je patrna na kazdem kroku. Moc se nam tam libilo, tak jsme se rozhodli, ze pojedeme do tajneho mista, onoho, kde se da tancovat. No byli jsme tam ani ne hodinu..to stacilo tak na to abychom se probojovali k baru a prisla policie. Slusne nas pozadali abychom opustili misto, vypla se hudba a bylo po vecirku. Jenze to neni jeste vsemu konec. Manazerka mi pri odchodu poseptala see you soon!Por me to byl super zazitek, policie cekala a z vsichni nastoupi do taxiku a trada pryc. Jenze ti co jsou tu uz dele vi, ze staci jit za roh. Manazedri je zrejem vyplati a policajti zmizi. Lidi se pak nasackuji zpatky a muze se pokracovat. Kamoska tam zustala z rikala,ze to pak bylo fajn, protoze tam nebylo spousta lidi. Ja jsem poprve zazila nocni Hanoi a prazdne ulice...Po prijezdu jsem se jeste potkala s Bastim a byla jeste sranda. Zaklepal na me s oznamenim,ze ma v pokoji krysu. Ma pokoj ve ctvrtem patre, ale to vubec nevadi. Sel si obut boty a vzit tyc. Ja hrdinka jsem vylezla na postel a davala mu psychickou podporu. Ten vecer zadny pivo nemel,tak jsem mu verila...nic jsme nenasli..ale rano mi vypravel(a ja to slysela u sebe) ze tam byla schovana celou noc. Takze ted mame vtipky o jeho nove spolubydlici..Musim rict,ze mi za tu dobu,co jsem tady docela otrnulo co setechto zvirat tyce. Rozmazlym krysam na ulici rikame krysi palacinky a pokud vidime nejakou zivou docela blizko nas tak se nebojime. S obrovskymi svaby je to stejne. Co se nam ale porad nedari je zkamaradit se s mravenci. Jedine opravdu bezpecne misto pro nase potravina je lednicka a mrazak.

Žádné komentáře: